torsdag den 10. juni 2010

Blogleg

Jeg har modtaget en Award af Kageprinsessen, den er jeg meget glad for. Så tak for den.
Med til awarden hører der en opgave - jeg skal fortælle 7 ting om mig selv.

Award


  1. Jeg er et stædigt menneske - jeg giver mig helst ikke i diskussioner, det er blevet bedre, for da jeg var yngre, kunne jeg holde fast i det jeg mente, selv om jeg fandt ud af jeg tog fejl.
  2. En af mine helt store drømme er at få lov at sy en brudekjole. Anders og jeg blev gift da jeg var højgravid, så der passede en flot hvid stor kjole ikke.
  3. Jeg har et vanskeligt sind, kan blive ked af mærkelige ting.
  4. Jeg synes familie og venner er nogle af de vigtigste mennesker i vores liv, dem skal man passe godt på.
  5. Jeg har vejet alt, alt, alt for meget - er for glad for søde sager, men nu hvor jeg er begyndt at lave kager spiser jeg ikke ret meget sødt mere.
  6. Jeg drømmer meget om at komme på ferie alene med Anders, for det har vi aldrig prøvet. Meget gerne til London eller Prag, som er mine to yndlings byer.
  7. Jeg er et meget hjælpsomt menneske og tænker meget på andre, men hvis jeg ikke bliver behandlet grimt, bliver jeg alt andet en sød og venlig.

Det var lige 7 hurtige ting om mig selv jeg ved ikke helt hvem der har fået Awarden, men jeg giver den videre til Irene, MissMuffin og KageMor, hvis I har lyst til at lege med.

I skrivende stund er der 2 timer til det præcist er et år siden Rakel kom til verden og 4 timer og 20 min til Aksel kom til verden. Så i morgen kommer der et par gæster, ikke mange, min mor, farmor og måske min far.

Petra glæder sig for hun har bagt kage og købt gave til dem. Nu vil jeg slutte for i dag, det er en lang og spændende dag vi har foran os i morgen.

Ingen kommentarer: