mandag den 14. september 2009

Min egen blog

Så fik jeg startet min egen blog, efter at have brugt timer foran computeren for at følge med i alle de andres.

Det er altid sjovt med et lille indblik i andres verden, så nu vil jeg dele min.

Tiden løber stærkt i øjeblikket, vi er lige blevet forældre til to fantastiske børn. De blev født i juni efter en temmelig tung sidste måned af graviditeten. To unger vejer temmelig meget mere end et barn.

Nu er vi rigtigt i gang med at gøre klar til barnedåb. Det kræver jo lidt planlægning at få det hele til at gå op i en højere enhed. Der er blevet lavet invitationer, syet en fin rød kjole til Petra. For en gangs skyld valgte hun selv en anden farve end prinsesse lyserød.
Invitationen set forfra, da vi både fik en dreng og en pige lavede jeg to små kors i lyserød og lyseblå.

Invitationen indeni.

Der bliver p.t. syet dåbskjoler. Da de jo er to denne gang og jeg denne ene gang synes de gerne må være lidt ens kan vi ikke bruge den dåbskjole jeg syede da Petra skulle døbes.

Derudover har jeg været til mit første kagekursus hos Specialkøbmanden. Det var en rigtig hyggelig oplevelse med en masse søde kagepiger. Så nu føler jeg mig også rigtigt klar på at lave kage til barnedåben.


Resultatet efter kagekurset.

Nu vil jeg sætte mig med en kop helt nylavet kaffe og så komme videre med nogle gumpaste roser der skal på kagen.

Ingen kommentarer: