mandag den 1. marts 2010

Vi vælter os i kager.

Jeg er blevet spurgt om jeg vil lave kager til forskellige mennesker i denne måned. Og det siger jeg jo ikke nej til - specielt ikke efter en måned hvor der ikke rigtigt har været nogen anledning til en kage.

Jeg blev spurgt om den 1. i fredags - den er til om 14 dage. I dag kom der så to til og gerne ville have mig til at lave kager - den ene er til en 50 års fødselsdag. Og så er der en hyggekage til familieaften i børnehaven. Og så slutter måneden jo lige med projekt bryllupskage. (Er det så én kage eller 4???)

Men lad os bare sige at bryllupskagen er én kage - så bliver det alligvel til 5 kager i marts måned. Der kommer da gang i det lille køkken. Godt datoerne for kagerne ikke falder sammen.

Men det bliver hyggeligt at få gang i nogle kager igen.

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Fedt! Håber du lægger billeder op af dem - de plejer at være så flotte :-)

Mig sagde ...

Glæder mig til at se billeder af dem !!!

Dejligt med så mange kager i vente !!!

Hyggehygge
Marianne

Grith sagde ...

Hej Piskeris.

Du kan være helt sikker på at der kommer billeder op af dem.

Har en veninde der næsten kun kigger efter kager.

Knus Grith

Grith sagde ...

Hej Marianne.

Det er rigtigt dejlig med alle de kager - glæder mig så meget til at komme igang med dem - det sjoveste er jo alligvel at pynte dem.

Knus Grith