tirsdag den 11. maj 2010

Uha, det bliver spændende.

Jeg skal til teoriprøve i morgen - uha hvor jeg synes det er spændende. Jeg klare mig rigtigt godt til prøverne til teori undervisningen, men det er altså noget andet at skulle til en rigtig teoriprøve.

Nu håber jeg bare det bliver bestået.

Min søde veninde har spurgt om ikke jeg ville lave en kage til hendes store drenges børnehave nu de stopper. De skal flytte. Jeg har fået totalt frie hænder, og jeg har fået en rigtig god idé og glæder mig meget til at lave den.

Jeg vender tilbage i morgen med resultatet af teoriprøven.

6 kommentarer:

Didde sagde ...

Ihh hvor spændende, Grith! Held og lykke...

Irene sagde ...

Held og lykke med teori prøven :-)

Mig sagde ...

Hvor spændene !!!

Glæder mig til at se kagen !!

Hyggehygge
Marianne

Grith sagde ...

Hej Didde.

Tak, det gik godt!

Knus Grith

Grith sagde ...

Hej Irene.

Takker, det var spændende og det gik jo godt.

Knus Grith

Grith sagde ...

Hej Marianne.

Det var meget spændende, det er jo den første del af kortet der er klaret.

Jeg glæder mig også til at lave den kage, det bliver spændende.

Knus Grith