torsdag den 11. februar 2010

Lige lidt om mig.

Jeg blev tagget af Signe i en blogleg. Så det vil jeg lige begive mig ud i at svare på. Det kan jeg nok lige overkomme :o)

BLOMST: Roser - helt bestem hvide "faste" roser - dem er jeg helt tosset med.

MAD: Jeg har ikke rigtigt nogen yndligsret - jeg er ikke krædsen men der er to ting jeg bare ikke kan spise om mit liv så afhang af det - Party Skinke og bønnespirer.

BØGER: Jeg læser mange forskellige ting - men gerne noget hvor historien udspiller sig i 1700 - 1800. Dog har jeg ikke læst så meget efter jeg har fået børn. Tiden er ikke rigtigt til det.

TØJ: Jeg elsker shorts - både sommer og vinter - ellers foretrækker jeg klassik tøj. Pæne bukser - skjorte og trøje.

SKO: Jeg elsker støvler - de skal være flade for ellers føler jeg mig for høj ved siden af Anders da han kun er et par cm højere end mig - det er lidt tosset. Hvis jeg skal alene afsted så gerne støvler med en flot hæl.

BAGVÆRK: Elsker at bage - alt mellem himmel og jord - men jeg hygger mig mest med de specielle kager.

GRØNTSAG: Jeg elsker tomat - men kan ikke tåle dem - øv - ellers er det gulerødder - elsker en god råkostsalat.

FRUGT: Ananas - ingen tvivl om det.

FILM: Min absolutte yndlingsfilm er Robin Hood med Kevin Costner. Den har ligget i toppen siden jeg så den første gang i 91.

THE el. KAFFE: Her hersker heller ingen tvivl - kaffe - drikker nok egentlig alt for meget kaffe - men the er kun til når man er meget forkølet eller har halsbetændelse.

UGEBLAD: Det er kun noget jeg køber når jeg er syg eller i et dårligt humør. Og så er det altid det billigste der findes.

STRAND; SKI el. BYFERIE: Byferie - jeg elsker London og Prag - drømmer om at komme til NY eller Chicago sammen med Anders. Skiferie har jeg aldrig været på og strand bliver meget hurtigt kedeligt for mig. Der skal være noget at kigge på.

VIN el. ØL: Begge dele, det kommer an på situationen. Men fortrækker rødvin frem for hvidvin.

SPORT: Det er ikke noget jeg dyrker meget mere - men har spillet golf i mange år og ville gerne igang igen.

Det var lidt ekstra info om mig - nu ved jeg ikke hvor mange der har fået denne ude i blogland, har ikke kunne følge rigtigt med mens jeg har været syg.

Men jeg vil gerne høre lidt om Mette, Irene, Tina og Piskeriset - hvis I ikke allerede har leget denne leg.

6 kommentarer:

Mig sagde ...

Sikken en masse !!

Håber du har det bedre og hvordan går det med fastelavnstøjet ?

Hyggehygge
Marianne

Piskeriset sagde ...

Uha. Jeg har også en svaghed for historiske romaner - eller semihistoriske for den sags skyld :-)

Tak for tagget. Jeg har dog allerede svaret på bloglegen, så jeg springer over i denne omgang :-)

Grith sagde ...

Hej Marianne.

Jeg har fået det meget bedre i løbet af weekenden - og fik nået en hel masse.

Fastelavnskostumet blev først helt færdigt søndag.

Knus Grith

Grith sagde ...

Hej Piskeris.

Det er altså osse en rigtig spændende og hyggelig type bøger.

Det var så lidt - har jo ikke haft så meget til at læse alle de blogs som jeg plejer så det var lidt et sats.

Knus Grith

Line sagde ...

Skal vi ikke se nogle billeder af det der fastelavnstøj:-) engel og dæmon:-)

Grith sagde ...

Hej Line.

Der er kommet billeder af Petra nu - de små er syge så de er ikke kommet i deres tøj endnu.

Der kommer et billede når de har det godt igen.

Knus Grith