onsdag den 2. februar 2011

Overflod af kreative ideer

Alt imens jeg lavede mit afgangsprojekt har jeg ikke kunne få tid til noget kreativt, det stopper dog ikke ideerne fra at dukke op i mit hoved. Både dag og nat kan ideerne komme. Og der er mange nu. Alt alt for mange til at det er sjovt.

Forstået på den måde at jeg ikke har al den tid til det jeg gerne ville eller pengene til det. Vi har det her dejlige hus som vi stadig ikke er kommet på plads i. Dels fordi jeg ikke har haft tid, Anders' hænder er ikke sat rigtigt på hvad det angår og vi ikke har rø... fuld af penge!

Jeg slapper kun rigtigt af når jeg laver noget kreativt, det er en form for terapi for mig. Nu har jeg tid til at lave noget, men efter som vi ikke er kommet rigtigt på plads er alle mine hobby ting stadig pakket ned.

Jeg har fået et rum i stueetagen til hobbyrum og der står alle mine mange flyttekasser, også mange flere end jeg nok er villig til at indrømme jeg har. Problemet er bare at før jeg kan pakke noget ud og komme på plads med alle mine ting så skal rummet istandsættes. Og det får vi noget hjælp til, da Anders søster og Svoger i julegave til gav os et gavekort til en arbejdsweekend.

Det er jo en fantastisk gave. Nu skal vi finde de småpenge der skal bruges for at komme på plads i det rum. Der mangler tapet, maling og noget loft.

Det kan faktisk ikke gå hurtigt nok med det rum, for i dag da jeg ville igang med at lave noget kreativt og praktisk kunne jeg på ingen måde finde de ting jeg skal bruge! Det gjorde mig næsten helt desperat. Jeg har for mange ideer og ikke den store mulighed for at gøre noget ved det lige nu!

Nå, men her er et billede af det jeg skulle igang med.

Kopper

Det er meningen at de skal blive til lamper, og enten finder jeg de ting jeg skal bruge i morgen eller også må jeg købe nye, for vi har brug for de lamper i køkkenet. Selvfølgelig er der lamper og lys i køkkenet nu, men over vores vask og hele den del af køkkenbordet er der ingen lamper.

Synes det er nogle søde kopper og derfor købte jeg dem også med formålet at lave dem til lamper, nu har de stået og ventet på mig i et halvt år, og desværre får de lige lov at vente til i morgen med!

2 kommentarer:

KageMor sagde ...

Kopper til lamper, det glæder jeg mig til at se! Og dejligt at se dig i blogland igen :o)

Grith sagde ...

Hej KageMor.

Mange tak, det er dejligt at være tilbage, dog er der stadig meget at se til så får ikke skrevet så tit som jeg gerne ville.

Lamperne kan ses lige om lidt.

Knus Grith