torsdag den 10. december 2009

Måske, måske ikke.

Stadig syg - øv hvor bliver man hurtigt selvmedliden. Jeg gider ikke have det dårligt længere. Anders er desværre ved at blive syg - så jeg må hellere skynde mig at blive rask. Hvem skal ellers passe alle de børn hvis vi begge ligger syge.

Jeg har det nu også lidt bedre her til aften end jeg har haft de sidste mange dage.

Jeg glæder mig til at skulle lave julebag. Jeg har planlagt en del overraskelser som jeg stadig håber jeg kan nå. Så dem får I ikke noget at vide om.

Jeg er blevet bedt om at lave en kage til en julefrokost til onsdag. Og jeg har jo virkelig haft tid til at planlægge hvordan kagen skal se ud og hvilket fyld der skal i. Jeg vil prøve noget helt nyt fyld og så har jeg planlagt et noget speciel udseende til kagen. Er meget spændt på om det lykkedes for mig og hvad de mon siger til kagen.

Petra's børnehave havde juledag i dag - jeg havde ellers glædet mig så meget til at være med men det var kun Anders der var så frisk at han kunne tage med i en time.

Anders og Petra har også været ude og lave noget hemmeligt til min julegave. Jeg vil helst ikke have det at vide da jeg jo ellers ikke bliver overrasket juleaften. Og Anders er ret god til at have Petra med uden hun kommer til at sige noget ved et uheld. Hun kom dog til at sige at gaven står ovre hos mormor.

Jeg håber I alle har det godt, er raske og nyder julemåneden.

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Kan du så se at blive rask - det er et skidt tidspunkt at være syg på :-)

God bedrings-tanker herfra!

Grith sagde ...

Hej Piskeris.

Ja det må du nok sige - fra din mund til de ører der nu kan gøre noget ved det.

Og mange tak!

Knus Grith

Tina kristine sagde ...

Snup en stærk C vitamin og evt te med rom, så er jeg sikker på at du kommer helt på toppen igen ;0)

Rigtig god weekend

Grith sagde ...

Hej Tina Kristine.

Det er forsøgt - blev næsten fuld i går formiddags.

Jeg ser i hvert tilfælde frem til at blive rask - der er så mange ting jeg skal.

Og god weekend til dig.

Knus Grith