torsdag den 31. december 2009

Nytårsaften.

Så kom vi ned til min far - det har været en hyggelig eftermiddag med madlavning. Vi har fyret lidt krudt af, så Petra er forberedt på det helt store kl 24.
Sådan ser aftenen ud hernede.

Bordet til nytårsmaden.

Menuen er på: lakseroulade til forret, fondue til hovedret, og ingen dessert - da vi nok alligevel er for mætte.

Jeg forsøgte at tage billeder af fyrværkeri med mit kamera - tror det kunne blive nogle gode billeder i aften.
Fyrværkeri.

Rigtigt godt nytår til alle jer der skulle finde på at kigge forbi. I ønskes alt muligt godt for 2010.

2 kommentarer:

Mig sagde ...

Godt Nyt år... Var I ude og se måneformørkelsen ?? Det var vi lige et smut.. Nøj det var koldt...

Grith sagde ...

Hej Marianne.

Jeg glemte alt om det - men vi var faktisk ude flere gange med Petra i løbet af aftenen.

Og jeg kan kun give dig ret i at det var hundekoldt.

Knus Grith