mandag den 9. november 2009

Ingen adgang

Denne gang...
Billedet er lånt hos: http://www.diomedia.com/imageSearch.do

Jeg skulle have været til kagekursus i aften hos Alt til Kager, med Ulla som er rigtigt dygtig til det hun laver. Hun er desværre blevet syg - så det er aflyst, jeg havde ellers glædet mig så meget... øv øv øv.

Men nu holder de kurset på næste mandag i stedet. Så helt aflyst er det ikke.

Igår var jeg oppe hos en veninde der havde en hel del tøj hun skulle have syet ind og lagt op. Så det var jeg oppe og lave hos hende mens vi rigtigt fik snakket. Anders synes det er imponerende at vi kan snakke sammen, da han ikke synes nogen af os holder mund på noget tidspunkt - men vi får nu snakket alligevel.

Så det var smadder hyggeligt og vi fik da også ordnet en del af hende tøj.

I aften vil jeg starte på en gave til min farmor - hun har fødselsdag på lørdag så vi er inviteret til frokost på søndag.

Det er så mlrkeligt når jeg pludselig har tid som jeg troede skulle bruges på noget så ved jeg næsten ikke hvilke ting jeg skal kaste mig over. Der er jo så mange ting...

Hvordan bruger I uventet fritid?

Ingen kommentarer: