søndag den 1. november 2009

Livsbekræftende...

Jeg vil rigtigt gerne se mange gode film, men det bliver aldrig rigtigt til så meget... Jeg har svært ved at finde tid til at sætte mig ned og nyde en film - mest fordi jeg da lige kunne nå at lave et eller andet mærkeligt hobby ting.

Men igår aftes da alle ungerne sov sætte vi en film på som jeg længe har haft lyst til at se. Det er The Bucket List. Og nej hvor er det bare en god film, voldsomt livsbekræftende og virkelig en film der får mig til at stoppe op og tænke over mit liv. To ældre mænd får at vide at de kun har ca. et år tilbage at leve i p.g.a. cancer. Så de laver en Bucket List - med de ting de vil nå inden de dør.

Det er ikke mange ting jeg vil lave om i mit liv, men nej hvor er der mange ting jeg vil nå i mit liv. Jeg har en kæmpe drøm som jeg har haft i mange år - og har besluttet at jeg vil arbejde målrettet for at det skal lykkedes for mig - nu skal jeg bare finde den målrette måde at gøre det på.

Men efter filmen har jeg sat mig ned og lavet min egen Bucket List. Det sætter tingene lidt i perspektiv.
Billede fra The Bucket List - billedet er lånt af: http://www.movieswatchfree.net/2009/02/bucket-list.html

Vi har endnu engang brugt dagen på at komme helt på plads i køkkenet - det er ikke så nemt som det måske lyder - det er et lille køkken og jeg har voldsomt mange køkkenting jeg ikke vil af med.

Her til aften er jeg så småt kommet igang med en lidt speciel julegave til min mor - billedet er meget utydeligt da hun jo tit er inde og kigge og hun skulle jo helst ikke kunne gætte hvad hun får.
Julegave-arbejde.

Håber I alle har haft en rigtig god weekend - jeg har og nu er den desværre snart slut - selv om det føles som om den startede for ca. 6 timer siden. Anders starter arbejde i morgen så nu bliver det rigtigt hverdag - mærkeligt, men skønt.

Ingen kommentarer: