onsdag den 7. oktober 2009

Hyggedag med farmor.

Til barnedåben fik jeg af min farmor og farfar 1000 kr. i gavekort til Panduro Hobby, så der var et tilskud til de to små's babybøger. Det var en rigtig dejlig gave. Så i mandags aftalte jeg med min farmor at vi skulle i centeret og købe ind til bøgerne.

Min farfar havde givet min farmor 2000 kr. så hun kunne købe lidt til sig selv - men det eneste hun købte var en lille gave til Petra og et stempel til min og så gav hun kaffe og kage på en café. Mon ikke farfar godt tør sende hende afsted igen en anden gang.

Vi hyggede os rigtigt godt og farmor var en stor hjælp i Panduro da begge unger synes de skulle vågne og ha' mad mens jeg stod der med hænderne fylde af ting. Jeg fik købt en masse rigtig flotte ting så nu er det bare at gå i gang fra en kant af.


Indkøbet fra Panduro - To scrapbooks, to ekstra sæt lommer med papir, 4 ark med bogstaver, nogle små similisten, noget lyserødt katon, 1 rulle brunt bånd, 2 ruller hvide papir bånd, 2 ark baby klistermærker, 2 pakker brads i forskellige lyserøde og lyseblå farver og 1 brun stempelfarve.

Så det var jo en hel god indkøbstur.

Vi fik os en tår kaffe og en bid kage på en café og sikke mange mennesker der stadig kan finde på at spørge: "Er det tvillinger?"
Jeg har så tit lyst til at sige: "Nej, jeg tog en ekstra med hjem fra hospitalet." Eller når der sidder to børn ved siden af hinanden, den ene i lyserød kjole og den anden i blå skjorte. Så kan folk godt spørge: "Er det en af hver?"
Der har jeg bare lyst til at sige: "Nej, det er to drenge, jeg var bare så ked af jeg ikke fik en pige at ham der får kjoler på." - Men jeg er ikke sikker på at alle ville finde det lige så morsomt som mig...

Vi smuttede også lige i H&M, Aksel har ikke så meget tøj som Rakel da der ikke er så meget tøj han kan arve fra Petra. Så der blev købt en del skjorter og trøjer. Og så en masse langærmede bluser til Petra - hold op hun vokser hurtigt.

Farfar og farmor gav aftensmad og farmor havde lavet en lille dyne til Petra's dukkehus, da hun var lidt bekymret over at dukkerne jo ikke kunne sove uden dyner på.

Nu er vi godt hjemme igen - alle ungerne sover så der slappes af og hygges.

Sov rigtigt godt derude i Blog-land.

Ingen kommentarer: