mandag den 19. oktober 2009

Min fødselsdag, med en lille ændring i planerne.

Jeg har fødselsdag i dag. Og jeg blev vækket i morgen med kaffe og gaver, en rigtig dejlig morgen. Jeg fik en kæmpe pakke af mine børn, en rullepind/kagerulle som Petra havde været med ude at købe. De havde pakket den ind i en kæmpe kasse og fyldt kassen med stofbleer så men ikke kunne høre hvad der var i.

Da jeg havde pakket ud siger jeg mange tak til Petra og siger at den blev jeg glad for. Petra kigger på mig og siger: "Jaaa, du fik en kasse" jeg siger jo men det var jo det inden i der var mig gave, "jaa, en masse tøj"

Hun synes gaven var lidt kedelig, men kassen var sjov.

Jeg fik et kursus i sukkerblomster af Anders. Det er i aften kl 18. Jeg havde jo inviteret mine forældre til middag, men Anders havde efterfølgende ringet til dem og flyttet det til tirsdag aften. Min far ringede endda igår og huskede at sige, "Jamen, så ses vi bare i morgen".

Det har de holdt godt skjult. Igen i dag har jeg bagt græskar kage til bunde der skal bruges til kagen torsdag. Vi smagte lidt på den jeg bagte i går og de smager bare godt. Den kunne sagtens gå uden fyld i.

Nu skal jeg snart til at gøre mig klar til kagekurset/sukkerblomstkurset. Det glæder jeg mig til, jeg har jo lært mig selv at lave sukker roser og Kalle liljer. Så jeg vil rigtigt gerne prøve nogle nye blomster.

Så der kommer nok nogle billeder i aften af hvad jeg har fået lavet.

Ønsker alle en rigtig god dag!

6 kommentarer:

Irene sagde ...

Kære Grith tillykke med fødselsdagen, så må vi jo vente med at se fødselsdagskagen...
Ha' en dejlig aften
Knus Irene

Piskeriset sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Og ja, tøj er ikke et hit hos børn, så bleer må da være endnu værre! :-D

Glæder mig til billederne fra kurset!

Anders Rasmussen sagde ...

Den græskarkage får en ren 10'er på en 10'er skala. Det er sgu det bedste sand- skære- uden fyld- kage jeg har smagt!

Jeg er bange for, at du mangler een bund, så du er nødt til at bage een mere i morgen =)

og tillykke med dagen skat!

Grith sagde ...

Hej Irene.
Tak skal du have, og jo du kommer til at vente til i morgen aften når gæsterne er gået hjem.

Og jeg havde en rigtig dejlig aften.

Knus Grith

Grith sagde ...

Hej Piskeris.

Tak skal du have. Hun kunne nu heller ikke forstå at det ikke var kassen jeg var glad for.

Knus Grith

Grith sagde ...

Du holder bare fingrene fra mine bunde, Anders!!! ;o)