tirsdag den 27. oktober 2009

Venindebesøg

I dag fik jeg besøg af en veninde, det er smadder hyggeligt at sidde og tøsesnakke. Jeg var nød til at skyde aftalen et par timer da jeg havde lidt svært ved at vågne op i morges - Anders og jeg var ret sent oppe.

Så hun fik lige lidt ekstra tid hjemme og så fandt hun på at bage scones. De var så gode - så synes lige I alle skulle have opskriften, de er rigtigt nemme og smager som en drøm.
Scones.

Opskrift på chokoladescones.

Til aften var jeg til forældremøde i børnehaven. De gik godt, der er nogle småting jeg synes kunne være bedre og nogle ting jeg synes de burde indføre. Men det kan man nok få gang i ved at gå nok til dem.

Vi står langt nede på ventelisten med de to små, og det er lidt bekymrene da der ikke er lang tid til jeg skal starte op på studiet igen. Men det hele begynder rigtigt at klappe og i det næste stykke tid skal vi vende os til ikke at have Anders hjemme hele dagen.

Alt i alt har det været en rigtig hyggelig og afslappende dag.

2 kommentarer:

Irene Lykke Fisker sagde ...

Ja vi har nok at se til :)
Tak skal du have og tillykke til jer med mandens nye arbejde.

Måske var din kommentar et hint (fra skæbnen altså) til, at jeg skal bage scones i morgen...tænker lidt over det, men ved nærmere eftertanke har jeg nok for travlt - skal gøre indtryk på nye gæster, hvoraf den ene er vegetar (dog spiser fisk)... :)

//Irene :)

Grith sagde ...

Hej Irene.
Mange tak skal du have. Anders er også meget meget lykkelig over den stilling.

Det er nogle meget nemme scones. Det tager ingen tid.

Ellers sig til - ligge inde med en masse rigtigt gode fiskeopskrifter.

Knus Grith