torsdag den 29. oktober 2009

Ideer... søges...

I dag har vi været ude og købe opvaskemaskine - der er faktisk en nødvendighed når der er 5 i familien. Den har været ønsket længe, men nu havde vi fået sparet sammen til den... Dejligt.

Nu ville jeg så bage en kage som tak for hjælpen til en ven der hjalp med at sætte den op og til.

Det skal være en rund kage - men jeg er totalt ideforladt... Helt tom, det plejer ellers aldrig at ske...

Så nu må jeg lægge hovedet i blød - de skal have den i morgen.

Nu skal vi til at samle skab til køkkenet for vi har jo fjernet en masse skuffer for at få plads til opvaskemaskinen.

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hvad med en kasket? :-)

Grith sagde ...

Jo det var måske en meget god idé. Det har jeg heller ikke prøvet at lave før.

Tak for forslaget

Signe sagde ...

En vaskemaskinetromle - set indefra så den er lidt omvendt og alting vender indad

Grith sagde ...

Hej Signe.

Hold da op et interessant forslag - det tror jeg ikke rigtigt jeg har tid til at forsøge mig med - desværre ender det nok med at det bliver en meget almindelig kage med blomster på.

Piskeriset sagde ...

Signe, det var altså et sejt forslag! :-)

Grith sagde ...

Ja det var et rigtigt fedt forslag, og har tænkt meget på at det var lidt ærgeligt at jeg ikke havde tid at forsøge mig med det.

Har nemlig fået en idé til hvordan man skulle lave det.