lørdag den 10. oktober 2009

På besøg hos far.

I dag er vi kørt ned for at besøge min far. Det er længe siden vi har været hernede - barnedåben har taget meget af vores tid. Petra var til sangleg med mormor i formiddags og da hun var færdig tog vi bilen og smuttede ned sydover.

Nu sidder vi med kaffen og slapper af mens morfar laver sin gode kartofelmos og "væltet lokum" Det lyder ikke så godt, men morfar får det til at smage fantastisk. Det er noget gammeldags sammenrørt kødgryde.

I aften skal der også bare slappes af og hygges. Det trænger vi alle til. Anders og morfar skal nok sidde og se lidt film eller tv og jeg skal lave min ting til udfordringen på kort o'mania. Det er en stor æske, og det er også alt hvad jeg har kunne lave i de sidste par dage hvor jeg har være sengeliggende.

I morgen skal Petra nok ud at køre i den bil som morfar gav hende i fødselsdagsgave. Så kan hun og Anders smutte op på legepladsen mens jeg bruger endnu mere tid på at slappe af - for søren hvor kan jeg mærke at jeg trænger til at slappe af.

Nu vil jeg vende tilbage til kaffen - umm, kaffe - sikke en dejlig lørdag.

Ingen kommentarer: