torsdag den 15. oktober 2009

Slut med kaos.

Det lykkedes... Jeg fik gennemgået hver eneste lille dims jeg har købt til alle mine hobby ideer. Det er rydddet op og der er taget stilling til alt - kan det bruges eller ej og der er blevet smidt en masse mærkelige ting ud.

Men sikke en orden der er blevet i mit hobbyskab. Så meget orden at der faktisk er to tomme hylder i skabet og 3 tomme hylder i reolen. Hvor den plads kommer fra ved jeg ikke for så meget blev der heller ikke smidt ud.

Der er utroligt så lidt ting kan fylde hvis det bare bliver lagt i orden. Der er system i alt nu - farvet papir, perler, klistermærker, karton, billeder, osv. de har alle fået deres egen lille kasse eller mappe. Så det er slut med kaos.

I dag er det jo store bagedag, jeg skal dog ikke bage i dag. Anders har taget toget og er nu på vej til Jylland for at hente Petra der er på ferie hos farmor og bedstefar. Så i dag er jeg alene hjemme med ungerne hele dagen og ovenpå igårs oprydning - skal jeg ingenting lave i dag.

Anders og Petra kommer hjem med toget i aften ved 23-tiden, og jeg håber ikke hun når at falde i søvn i bilen for jeg ville rigtigt gerne høre om hvad hun har lavet i hendes lille ferie.

Ingen kommentarer: