tirsdag den 13. oktober 2009

Rasmus Klump størrelser

Da Anders var færdig men sine ansøgninger gik jeg i gang med at bage Kokos Cupcakes. Det er en hurtig og nem opskrift men det er en meget tung kage og derfor meget god med en lækker IMBC ovenpå.


Kokos Cupcakes.


Kokos Cupcakes tæt på.


Opskrift på Kokos Cupcakes.


Opskrift på IMBC.

Efter kagerne var blevet bagt gik jeg igang med at bage pandekager - det er min egen opskrift og de smager helt fantastisk. Grunden til jeg begyndte på pandekagerne var at Onkel Skriver havde sagt at han den anden dag havde drømt om at jeg lavede pandekager til ham - så måtte jo hellere få hans drøm til at gå i opfyldelse.

Pandekager.

En høj stak.

Stakken ville gøre Rasmus Klump misundelig.

Opskrift på Pandekager.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Mmmm - de ser vel nok gode ud, de cupcakes! Det er kun et par dage siden, jeg kom til at tænke på, at det er for lang tid siden, jeg har fået pandekager - det smager altså også godt :-)

Grith sagde ...

Det smager nemlig rigtigt godt - min far lavede dem altid med øl da jeg var barn - så jeg har måtte ændre løbende i opskriften for at få dem til at smage som far lavede dem.

De er så tæt på nu som jeg tror de kommer.